top of page
מטרת האתר – הצהרת כוונות

מטרת אתר המכון היא לתת מידע עדכני לגבי הגישה הטיפולית עבור אנשים ומשפחות שזקוקים לעזרה ומחפשים אחר הטיפול המתאים לבעיותיהם.

DBT היא גישה טיפולית הומנית ומבוססת ראיות מחקריות, המציעה תוכנית טיפולית מובנית, מאורגנת, ממוקדת מטרות, שדוגלת בהדדיות – המטפל והמטופל שותפים להשגת מטרות הטיפול. ברוח ההדדיות והשקיפות בה דוגלת הגישה, העלנו לאתר את עיקרי התוכנית הטיפולית, היכרות ראשונית עם הקווים המנחים את עבודתנו במכון אופק, כך שתוכלו לקבל החלטה לגבי התאמת הגישה עבורכם. מדובר במערך טיפולי רחב ומורכב שדורש התאמה מקצועית ודיוק. מטבע הדברים לא הכל כתוב באתר ולא הכל מתאים לכולם. 

 

  • המידע באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי ואינו מהווה המלצה לפעולה כלשהיא.

  • המידע המוצג באתר אינו מתאים לכולם. במידה ונתקלתם במידע שאינו שלם או אינו מדויק עבורכם – יתכן שהגישה הטיפולית אינה מתאימה עבורכם או שהמידע שלנו אינו מקיף ומדויק מספיק. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני קבלת החלטה.

  • המידע המפורסם באתר כללי ואינו מתייחס למקרה ספציפי. בכדי לבנות תוכנית טיפולית מותאמת נדרשת התרשמות מקצועית וקבלת החלטות לאור היכרות ובדיקה קלינית.


הגישה הדיאלקטית התנהגותית (DBT) פותחה עבור אנשים רגישים ופגיעים, כאלה שעשויים לחוות מצוקה עד כדי סבל ממצבים של תסכול, חוסר התאמה, חוסר מובנות. אנא נהגו באחריות וברגישות כלפי כל מה שנוגע לתקשורת עם אותם אנשים, הם זקוקים להבנה, לתמיכה, להקשבה, לעזרה מותאמת.

  • כל המידע באתר הינו קניינו של מכון אופק. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן המוצג באתר.

bottom of page